上星期四(6/23)送出匯款單,今天(6/27)收到通知。確認了申請手續。
 
代表我匯了2750元。不多不少,剛剛好嗎? 沒通知說要補,也沒通知說要退。哈哈。
 
分班考試時間是:2012  3/9  103室 10點
 
Thank you for the payment.
 
I am pleased to inform you that your registration process for 2012 spring and summer semesters starting from March 14, 2012 has been successfully completed.
 
I am enclosing the receipts of the tuition and application fees, and the certificate of admission as well.
 
Please attend the placement test conducted on March 09, 2012 at #103 and will start at 10 : 00 am in the morning.
 
The center’s building is located near the back gate of Ewha Womans University and the called ‘ Ewha-Samsung Education Building ’.
 
Please refer to the below website for the location map and transportation information.
 
 
If you have more questions, please feel free to contact us.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

果然他們一定都會忘了回覆有關宿舍的問題。 所以我就又問一次,有關我的宿舍申請。

後來他回覆如下:  而且在回信給我前,他們還親自打給我。

因為看到手機有未接來電,很奇怪的號碼,就對了一下信件下面的電話。

居然是他們打的,但沒接到~~真是的。

我们已经收到你的汇款,并在今天会寄出你的入学通知书,请注意查收。

请问宿舍房间您要申请单人还是双人,在确认您的申请情况后,我将把您放入申请人名单,开学前一个月会通知您结果。

谢谢

我不知道可不可以排順位,但我回他說我想申請雙人房,如果可以的話,單人房也可以。

(但,應該是單人房比較暢銷吧。) 目前還沒收到回覆。

很期待收到入學通知書

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 momoko 的頭像
    momoko

    momoko的部落格

    momoko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()